jeudi 15 mars 2012

Fiber Philadelphia / Wayne Art Center



©Maryline Collioud-Robert, Riflesso, 2011, 112/83cm


Today I sent my quilt Riflesso to Philadelphia, USA, to be part of one of the 60 exhibitions going on during Fiber Philadelphia. Take time to go on their site and look up some of the slide shows. Fiber Philadelphia is a great textile event, and if you live in the area, don't miss it! 
My quilt was selected for Art Quilts Elements, at the Wayne Art Center, from March 30 to May 13. Unfortunately I can't go, but I'm looking forward to seeing pictures!


Aujourd'hui j'ai envoyé mon quilt Riflesso à Philadelphie, USA, pour être exposé dans l'une des 60 expositions qui auront lieu dans toute la ville pendant Fiber Philadelphia. Prenez le temps d'aller sur le site et d'admirer quelques diaporamas. Fiber Philadelphia est un événement fantastique, et si vous habitez dans la région, ne le manquez pas! 
Mon quilt a été sélectionné pour l'exposition Art Quilts Elements, au Wayne Art Center, du 30 mars au 13 mai. Malheureusement je ne pourrai pas m'y rendre, mais je me réjouis de voir des photos!




3 commentaires

On Instagram

© Mary & Patch. Made with love by The Dutch Lady Designs.