mercredi 13 juillet 2016

Tutorials for summer activities



Summer is there, and I'm going to take a break... Working outside, taking care of the grandchildren, getting ready for a large personnel exhibition this Fall, not enough time to write posts just now...  The regular posts, like Inspiration on Mondays, Color Vibrations on Fridays, and India Mosaics on Saturdays will go on and anyway, I'll be active on Instagram...

But be sure to check the DIY/Tutorials page on my blog. Over the years, I have posted over 32 tutorials, enough to keep you busy, or for you to re-learn some how to...


L'été est de retour, et je vais faire une pause... Travailler dehors, prendre soin des petits-enfants, me préparer pour une grande exposition personnelle en automne, plus assez de temps pour écrire des articles pour l'instant... Les articles réguliers, comme Inspiration les lundis, Color Vibrations les vendredis et les Mosaïques Indiennes le samedi continueront, mais je serai plutôt sur Instagram...

Mais, jetez un oeil sur ma page de DIY/Tutoriels sur mon blog. Au fil des années, j'ai publié 32 tutoriels, assez pour vous occuper ou pour ré-apprendre des façons de faire...



Wishing you a beautiful summer, and see you soon, on the blog, on Instagram, on Facebook, or elsewhere... And if it too hot to do anything, don't forget Pinterest!...
See you!

Passez un bel été, et à bientôt, sur le blog, sur Instagram, sur Facebook ou ailleurs. Et si il fait trop chaud pour faire quoique ce soit, n'oubliez pas Pinterest!...
A bientôt!...



2 commentaires

On Instagram

© Mary & Patch. Made with love by The Dutch Lady Designs.